پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118540
کناره‌گيري نوري‎المالکي گامي به سوي وحدت عراق/ وحدت شکل گرفته داعش را مغلوب مي‌‎کند
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 2605

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، يزدان جلالي در گفت‌و‌گو با خبرنگار جهانبين نيوز با اشاره به تحولات اخير کشور عراق اظهار کرد: نوري‌المالکي به دليل مصلحت و منفعت عراق به نفع حيدرالعبادي از سمت خود کناره‌گيري کرد و علاوه‌بر کناره‌گيري اعلام همکاري نيز با وي کرده است.

وي، حفظ وحدت و يکپارچگي را از مهمترين ضرورت‌هاي کشور عراق دانست و گفت: با وجود تهديدات بسياري که در اين کشور وجود دارد به ويژه نيروهاي داعش که بزرگترين آسيب را به امنيت اين کشور وارد کرده‌ به نظر مي‎رسد اقدام نوري المالکي به جا و شايسته بوده است.

جلالي تصريح کرد: البته اين در حالي است که اين اقدام نوري المالکي به دنبال فتواي آيت‌الله سيستاني مرجعيت کشور عراق و تبعيت از اين فتواي وي انجام گرفته است.

اين کارشناس مسائل سياسي با اشاره به حضور نيروهاي داعش در عراق، افزود: حملات داعش در عراق فراز و نشيب‌هاي داشته و گاهي نفوذ خود را گسترش داده و گاهي مغلوب حملات ارتش مي‎شوند اما آنچه مهم است وحدت شکل گرفته در عراق براي مغلوب کردن اين نيروهاي تروريستي است.

جلالي با اشاره به بيانيه شوراي امنيت در انحلال داعش، خاطرنشان کرد: هم فضاي بين‌المللي و هم تحولات داخلي کشور عراق حاکي از اين است که بايد با خطر داعش مقابله شود.

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html